Když myslíte na vše
Co všechno pro vás můžeme zařídit?
Prodloužená záruka
Získejte až dva roky navíc ke standardní záruce! Porouchané zboží zdarma opravíme nebo vyměníme.
Vrácení zboží do 60 dnů
Zajistěte si možnost vrátit zakoupené výrobky bez udání důvodu do 60 dnů od nákupu. Už žádné nevhodné dárky.
Okamžitá výměna
V případě závady vašeho zařízení nemusíte čekat na vyřízení reklamace. Přijďte si rovnou pro nové zboží.
Možnost vrátit zboží do 60 dnů
Nabízíme Vám možnost vrácení zboží nad rámec 14denní zákonné lhůty, ale až do 60 dnů.
- Služba se hodí, pokud si nejste jistí, zda se produkt bude jako dárek líbit.
- Zboží lze vrátit kdykoliv po dobu 60 dnů bez udání důvodu.
- Zboží můžete rozbalit a vyzkoušet.
- Zboží musí být vráceno v originálním a nepoškozeném obale.
- Pokud zboží obsahuje příslušenství musí být kompletní a vrácené společně se zbožím
- Při vrácení dostane zpět celou částku formou dobropisu, který můžete uplatnit na další nákup.
Zakupte si službu
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 60 dnů.
Služba je Vaše
Uhrazením objednávky se služba automaticky aktivuje a po dobu 60 dnů ji můžete uplatnit. Služba je platná od data doručení.
Zboží Vám nevyhovuje?
Produkt nám vraťte na náš centrální sklad Centrální sklad BODYKING FITNESS a peníze dostanete ihned zpět ve formě Dobropisu, který můžete uplatnit na další nákup.
Specifikace služby Možnost vrátit zboží do 60 dnů
1. Základní ustanovení
Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Možnost vrátit zboží do 60 dnů“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost BODYKING FITNESS s.r.o., IČ 08173702, DIČ CZ08173702, se sídlem Jindřicha Plachty 596/8, 150 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 314168 jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“) a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.
Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel spolu s vybraným výrobkům, nabízeným poskytovatelem na jím provozovaných e-shopech, potvrdí v tzv. košíku i službu a poskytovatel mu vystaví fakturu.
2. Popis služby
Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 60 dnů od vytvoření objednávky, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže.
3. Podmínky využití služby
Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
- Objednatel objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při doručení výrobku, jehož se služba týká;
- Objednatel uhradí službu řádně a včas;
- Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi výrobku, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
- Objednatel uplatní službu nejpozději 60. den od objednání výrobku, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, v rámci řádné otevírací doby;
- Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
- Objednatel prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
- Objednatel předloží poskytovateli výrobek ve stavu „dobré“ (viz definice níže);
- Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.
V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena celá cena výrobku formou dobropisu dle bodu 5. těchto podmínek. V případě, že objednatel – podnikatel uplatní službu a požádá o vrácení výrobku ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží poté, co objednavatel uhradí poplatek za znehodnocené zboží stanovený poskytovatelem.
Definice stavů výrobků, jehož se služba týká
Dobré
- Výrobek má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. kabely, stojan, dálkové ovládání, manuál v českém/slovenském jazyce, ovladače/firmware/SW, poskytnuté dárky atd.); a
- Výrobek nenese známky užívání; a
- Výrobek je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.
- Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.
Špatné
- Výrobek nese známky užívání; a/nebo
- Výrobek je nekompletní; a/nebo
- Výrobek je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
- Výrobek neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.
Znehodnocené
- Výrobek je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
- Výrobek je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat
4. Vrácení ceny služby
V případě, že je objednatelem spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu ust. § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět poskytovateli nejpozději v moment odstoupení.
Objednatel si je vědom toho a souhlasí, že pokud si pořídí jakékoliv zboží s možností odložené splatnosti kupní ceny, kterou poskytovatel nabízí, a zároveň s tímto zboží si zakoupí i tuto službu, tak v případě předčasného ukončení kupní smlouvy na zboží před úplným splacením kupní ceny, není poskytovatel povinen vrátit objednateli kupní cenu za tuto službu. Toto omezení samozřejmě nemá vliv na zákonná práva spotřebitele.
5. Vrácení ceny výrobku formou poukazu
V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku ve formě Dobropisu.
6. Závěrečné ustanovení
Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 19. 12. 2024, přičemž specifikace této služby je k dispozici jak v sídle společnosti poskytovatele, tak na webových stránkách jím provozovaných e-shopů.
Často kladené dotazy
Službu lze zakoupit pouze v den převzetí či před převzetím objednávky.
Ano, ale pouze výrobky, které nejsou v kategorii osobní péče a hygieny (např. holící strojky, epilátory, zubní kartáčky apod.). Ty pak musíte uvést do původního stavu a zabalit do originálního obalu.
Ano, bude nabídnut zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou dobropisu.
Lhůta běží od data doručení, jedná se o 60 kalendářních dní.
Od služby můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí.
Reklamaci můžete uplatnit na online na tomto odkazu a následně zboží poslat na servisní středisko přepravní společností.
Záruka okamžité výměny
V případě závady na nic nečekejte a přijďte si rovnou pro nové zboží.
- Vadný produkt vám vyměníme za nový.
- Výměna za produkt či zařízení shodných nebo lepších parametrů.
- Pokud produkt nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět.
- Touto službou není dotknuté právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy podle platných právních předpisů.
- Produkt vám vyměníme jednou po dobu záruční doby.
Zakupte si službu
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Záruka okamžité výměny.
Služba je Vaše
Uhrazením objednávky se služba aktivuje a můžete ji využít 1x po dobu zákonné záruky.
Zboží přestalo fungovat?
Podejte reklamaci online přes Reklamační portál a následně zboží odešlete přepravní společností. V případě nepoškozeného zboží vám jej do 48 hodin od doručení vyměníme.
Všeobecné podmínky pro službu okamžitá výměna
1. Základní ustanovení
Službou Okamžitá výměna nabízí spol. BODYKING FITNESS s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena okamžitou výměnou.
Okamžitá výměna
- Služba Okamžitá výměna spočívá v dokoupení záruky okamžitého řešení reklamace po projevu záruční vady
- Tuto službu lze využít kdykoli po dobu trvání standardní záruky na zboží
- K jednomu produktu lze zakoupit pouze jednu tuto službu.
Prodávající
BODYKING FITNESS s.r.o., IČ 08173702, se sídlem Jindřicha Plachty 596/8, 150 00 Praha 5, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 314168.
Kupující
je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.
Často kladené dotazy
Službu lze zakoupit pouze v den převzetí či před převzetím objednávky.
Ano, ale pouze výrobky, které nejsou v kategorii osobní péče a hygieny (např. holící strojky, epilátory, zubní kartáčky apod.). Ty pak musíte uvést do původního stavu a zabalit do originálního obalu.
Ano, bude nabídnut zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou dobropisu.
Lhůta běží od data doručení, jedná se o 60 kalendářních dní.
Od služby můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí.
Reklamaci můžete uplatnit na online na tomto odkazu a následně zboží poslat na servisní středisko přepravní společností.